Sayang adik :)

Budak Nakal tapi Comel <3


                                              Picturee : Adik Farah Farhana Gedik ;D

                                        Yahhh yahh budak niy nakal gedik sengal suka
                                buad  aku sakit hati ,  tapi kan sumpah best kenal dengan dia ,
                                           dia comel dan baik sungguh dengan aku ,
                            dia niy budak terengganu satu kampung dengan aku , hoho ;D aku
                                   kenal dya kat 'myspace' , tapi sekarang 'facebook'
                                             paling top lahh katakann =='  tapi boring doe ,
                                   haishhh aku sayang kat budak kechik niy , dia banyak tolong
                                         aku time susah , hoho koang ada adik macam niy ?
                                walaupuwn sekarang niy dia agak busy dgn edit photo orang ,
                                             kadang² aku puwn dia taklayan , layan gituhh
                                           jeee , haishh budakbudakk ;DD k lah setakat niy
                                jee penad tangan aku ;DD hoho adik jange maro deyh ,
                                               gurau jahhhh <3 i loveyou tahu ! byebye :)