Only youuuu biy :)

I love you , I miss you , I need youu <3


                                               Picture : Nikmohamad Fazlihere Sayangg <3

                      Ohh yeahh yeahh , manusia yang kat atas niy name dia panjang duu , susah
                           nakk sebut , Haiyaa sebut jugak lah k nikmohamadfazlihere hahh !
                                   panjang kan ? aikkk namee bapak dia pun nakk tahu ?
                        takpayah lah koyt saya rasa ;D ohh dia niyy , sejak kenal dengan dia dekat
                               dalam 'myspace' , dia kawan ex scandall aku , ishh kau niyyy yuyu ,
                     dial bolehhh ? uisshhh ==" ok ok , kenal dengan dia time tu dia ada couple
                                dengan perempuan niy *takpayah tahu! hahh aku kenal dengan dia
                                  biasa jeeehh , then  time kitaorang single mingleee dia
                                mintak couple dengan aku , bla blahhh couple tiga hari  lepas tuu
                                       dia mintak break opss putus lahh senangkan ;D thenn
                                           aku terima lepas tuu esuk lusa tulat dia mintak couple
                          balik , haiyaaaa aku terima lahh ,  nak tahu takk dia mintak ape ?
                                             dia mintak break lagi *tiga hari pulakk tuu ! shitt ,
                             last last aku terima dengan hati yangggg dendamm gila babeng lahh ,
                              time tuu 15.5.2009 , fuhhh 19 tu dia mintak couple lagiiiii kann
                                            then dia kata dia janji tak mintak breakk lagi ,
                                           hati aku masih sakit dengan permainan dia !                                                                *tapi dari lubuk dalam aku sayang dia lagi ,
                                              apakan dayaaa kalau hati dahh sayangg kann ?
                                     then dengan hati yang masih sakit tuu aku terima lah dia lagii .
                                  then sampai sekarang lahh aku couple dengan dia , hhoho gilaa !
                                     tapikan dalam masa satu tahun enam bulan aku dengan dia
                                         dah banyak sangat aku lalui hidup dengan dia ,
                                           kentut depan dia pun takpee , auww shit (!)
                             aku malas lah nak cerita lagi , dah panjang sangat kann aku taip =="
                              haiyaaaaa , mesti youall boring dengan cerita aku yang merepekkk ,
                          maklum lahh boringgg ;DD ishh  'eyt biy ku yang ku sayangi dan cintai ,
                           baby hanya sayang biy sorang je tahuuuu ? <3 jangan cari betina lain
                                       tahuuu ? baby dapat tahu sembelih kepala engkau !
                                     hoho ;D k lahh byebye iloveyou imissyouu ineedyou <3